pirmdiena, 2014. gada 13. janvāris

Piezīme



ERRATA

Šodien atsauksmes par beidzamo redzēto izrādi nebūs. Temporālo resursu trūkuma dēļ. Dievs vien un arī es – mēs zinām, cik tomēr rakstīt nopietni un analītiski ir grūti un laikietilpīgi, kaut gan neapšaubāmi aizraujoši un valdzinoši.

Kad raksts par valmieriešu izrādi „Bask@tbols.lv” bija pabeigts un jau ieslidināts manā tīmekļa vietnē, to, satraukumā vēlreiz pārlasot, pamanīju kļūdas (profesionālajā žargonā – druķenes), kas man tomēr godu nedara. Tāpēc vispirms vēlos atvainoties saviem lasītājiem! Tā gadās, ka pēc padarītā ieraugi – tomēr viss nav izdevies tik perfekti, kā gribējās.
Otrām kārtām savas kļūdas vēlos izlabot – arī publiski, lai ļauži zina, ka neesmu uz tām, kā saka, pievēris acis un izlicies, ka ir labi.

Un tātad:
·        pašā izrādes apstākļu pieteikumā nav atstarpe starp ciparu „3” un punktu aiz tā;
·        bija jābūt čipendeils, nevis kā rakstā – pirmajā zilbē burts „e”;
·        raksta otrajā pusē vienā rindkopā vārdam „īstai” ir jābūt ar galotni –am (īstam).
To atklāju es, un ļoti vēlētos, lai vairs nekādas erratas netiktu saredzētas. Tas viss – tās sasodītās steigas dēļ, lai pagūtu uz priekšpēdējo autobusu.

Tāpēc es lūgtin lūdzu: ja arī turpmāk lasot būs pamanāmas kādas muļķīgas kļūdas vārdu pareizrakstībā un interpunkcijā, centieties man tās piedot. Tīšām jau neviens negrib izskatīties sliktāk. Bet – kļūdīties esot cilvēcīgi, teica kāds ezītis, kad viņš... Nu labi, tas nav būtiski.
Pēc katra raksta gan es šādus reveransus laikam tomēr netaisīšu. Galveno esmu pateicis.

Turpmāk vēl! Bet lielākoties – par teātri!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru